FLUENCE ו-REMY מתאחדים כדי לספק פתרונות תאורת LED

שיתנו מענה לגידול המהיר של שוק הקנאביס הרפואי בישראל

שותפות חדשה המשלבת את השורשים המקומיים של REMY עם המומחיות של FLUENCE בתאורה לגידולים חקלאיים, תסייע לחקלאים לספק איכות וכמות ביעילות.


רוטרדם, הולנד (1.9.2020) - (FLUENCE BY OSRAM (FLUENCE נכנסת לשיתוף פעולה עם רמי 108 בע"מ (REMY) כדי להביא תאורות LED יעילות לייצור חקלאי מסחרי ולדחיפת הצמיחה בענף הקנאביס הרפואי בישראל.

השותפות החדשה הופכת את REMY לספק של תאורת ה-LED של FLUENCE בישראל, ותסייע לסקטור הצומח של ייצור מסחרי של קנאביס לתת מענה לביקושים העולים בישראל.

קנאביס אושר לשימוש רפואי בפעם הראשונה בישראל בשנת 1993, בשנת 2005 כבר היו כ-120 משתמשים בעלי רישיונות, מספר שעלה מעל 5,000 בסוף שנת 2009. כיום, מספר מחזיקי הרישיון בישראל לצריכת קנאביס רפואי הוא מעל 60,000, ותחזיות מדברות על מעל 100,000 בעלי רישיונות עד סוף שנת 2021.

"צפוי גידול מדהים בשוק הקנאביס הישראלי בשנים הקרובות," אמר טימו בונגארץ, מנכ"ל FLUENCE EMEA. "וכמו בכל סוג חקלאות, התנאים הנכונים קריטיים להצלחה."

"FLUENCE מאמינה שדרושים פתרונות הנדסיים מדויקים, שיסופקו על ידי שותף מקומי שיודע מה המגדלים צריכים.
ב-REMY אנחנו בטוחים שמצאנו שותף שמבין ויגיב במהירות לדרישות הלקוח. שלוחה טבעית של הצוות של FLUENCE על הקרקע בישראל."

REMY היא חברה בבעלות משפחתית שהוקמה בשנת 2008. REMY משלבת ידע עמוק בתאורה עם ניסיון פרקטי בחקלאות מדייקת. כיום החברה ממוקדת בתחום התאורה האגרונומית, ומספקת גם שירותי אפיון, תכנון ותמיכה טכנית בישראל ומחוצה לה.

"תאורה אגרונומית שונה מתאורה תעשייתית או אדריכלית בהרבה היבטים" אומר אלעד טובי, מייסד ומנהל פיתוח עסקי ב-REMY. "אחד ההבדלים המשמעותיים ביותר, כמובן, הוא שצמח בסופו של דבר יגיד לך אם עשית עבודה טובה או לא."

תאורה אגרונומית הוכחה כיעילה במיוחד לגידול קנאביס, אותו מאפשרת ממשלת ישראל לגדל מסחרית ברישיון כבר משנת 2006. בשנת 2018 הוכרזה אי הפללה, וכחלק מרפורמת הקנאביס הרפואי בתי מרקחת החלו למכור את המוצרים כשנה לאחר מכן. בחודש יוני 2020, עברה בקריאה טרומית הצעת חוק לביטול הפללה ולגליזציה.

תאורות ה-LED של FLUENCE מציעות למגדלים שליטה טובה יותר בספקטרום האור ועוצמות הארה, מה שמאפשר לייצר תפרחת דחוסה בעלת אחוזי חומרים פעילים גבוהים יותר. היכולת לספק יבולים רבים באיכות מעולה, תוך חיסכון בצריכת חשמל של מערכות התאורה והטיפול באוויר תפסה את תשומת הלב של הצוות מ-REMY כבר מההתחלה.

"תמיד היה ברור שמחקר וידע הם בפוקוס של FLUENCE", הוסיף אלעד. "אנחנו שותפים לאמונה שידע בתחום התאורה האגרונומית לא יכול להיות מוגבל לתאורה בלבד. העבודה לא נגמרת כשגופי התאורה מותקנים. זה הרגע שבו היא מתחילה והמקום בו אנחנו באמת יכולים להביא את הערך המוסף."

"שכבת הידע הנוספת, יחד עם מוצרים ברמה הגבוהה ביותר, שמסופקים על ידי אחד מתאגידי התאורה המובילים בעולם, נותנים לנו את הבטחון שהפתרונות שאנחנו מתכננים, ממליצים ומספקים ללקוחותינו יעשו מה שהם אמורים לעשות. זה היה חלק משמעותי בעניין שלנו לשתף פעולה עם FLUENCE."

FLUENCE Bioengineering Inc, חברת בת בבעלות מלאה של OSRAM, מייצרת פתרונות תאורת LED עוצמתיים ויעילים אנרגטית לייצור מסחרי של גידולים חקלאיים ויישומים מחקריים. FLUENCE היא מובילה עולמית באספקת מוצרי תאורת LED לשוק הקנאביס הגלובלי והיא מחוייבת לאפשר ייצור יעיל יותר של גידולים חקלאיים יחד עם החוות הוורטיקליות וחממות הגידול המובילות בעולם. המטה הגלובלי של החברה ממוקם באוסטין, טקסס, והמטה לטיפול באירופה, מזרח תיכון ואפריקה נמצא ברוטרדם, הולנד.
למידע נוסף בקרו ב: www.fluence.science


REMY 108 LTD נוסדה בשנת 2008 ומתמחה בתכנון, אספקה, התקנה, פיקוח ובקרת איכות לפתרונות רחבי היקף של מתקני תאורה, כמו גם תמיכה לאחר המכירה למתקני גידול חקלאי בישראל ומחוצה לה.
REMY מספקת ללקוחותיה פתרונות תאורה אגרונומית משנת 2011 ותחום זה הפך לעיסוק העיקרי של החברה בשנת 2018. REMY היא נציגה רשמית של FLUENCE וכיום גם מעבירה סדנאות והכשרות בתחום התאורה האגרונומית במתחם שלה במושב ינוב.
למידע נוסף בקרו ב: www.remy.co.il

לפרסום באתר FLUENCE